29 Ekim 2016 Cumartesi

8. Sınıf Din Kültürü Özgün Matbaa Yayınları Ders Kitabı Cevapları

8. Sınıf Din Kültürü Özgün Matbaa Yayınları Ders Kitabı Cevapları Sonuç Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersinin genel amacı olan inançlı, bilgili ve iyi ahlaklı insan yetiştirme hedefi, dün olduğu gibi bugün de gözetilmektedir. Fakat, aynı olmayan bir şey vardır ki o da, bu niteliklere nsanın nasıl yetiştirileceğidir. Çok eskiden kalma öğretim yöntem ve teknikleriyle (ezbere dayalı), günümüzün değişen ve gelişen şartlarında yetişmiş, okuyan, düşünen ve sorgulayan gençlere her istediğimiz bilgiyi
kolaylıkla öğretmek, en önemlisi ise benimsetrnek mümkün gözükmemektedir.  8. Sınıf Din Kültürü Özgün Matbaa Yayınları Ders Kitabı Cevapları

8. Sınıf Din Kültürü Özgün Matbaa Yayınları Ders Kitabı Cevapları Artık gençler, araştırıp, sorguladıktan sonra, doğruluğuna karar verdikleri bilgileri öğrenmek istemektedirler. Hele hele öğrenmek zorunda bırakıldıkları bilgileri, özgürlüklerinin kısıtlandığı gerekçesiyle, gizli veya açık, çoğu zaman reddetmektedirler. Bu nedenlerden dolayı, günümüz eğitim anlayışında, zihinsel öğretim süreçleri önem kazanmıştır. Öğrencinin zeka, düşünme, karşılaştırma ve genellerne yapma, problem çözme gibi yeteneklerini geliştirerek, bilgileri bu yetenekler vasıtasıyle öğretmek, eğitimin genel amaçları arasında yerini almıştır. Aynı amaçlar, Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersi için de geçerlidir.

8. Sınıf Din Kültürü Özgün Matbaa Yayınları Ders Kitabı Cevapları

8. Sınıf Din Kültürü Özgün Matbaa Yayınları Ders Kitabı Cevapları Din Kültürü ve AhHik Bilgisi dersinde de, öğretim konusu yapılan bilgiler, öğrencilere zihinsel bir süreç yaşatılarak öğretilmeye çalışılmalıdır. Bu yapıldığı takdirde, dersin. genel amaçlarına ulaşmak daha da kolaylaşacak, öğrenciler, bilinçli bir inanca sahip olacaklardır. Bilmedikleri dilli konuları, nasıl öğreneceklerini öğrenen öğrenciler, günlük hayatlarında karşılaştıkları dinı içerikli problemleri, daha kolay çözebileceklerdir.

Sayfa 101
Sayfa 102
Sayfa 103
Sayfa 104
Sayfa 105
Sayfa 106
Sayfa 107
Sayfa 108
Sayfa 109
Sayfa 110
Sayfa 111
Sayfa 112
Sayfa 113
Sayfa 114
Sayfa 115
Sayfa 116
Sayfa 117
Sayfa 118
Sayfa 119
Sayfa 120
Sayfa 121
Sayfa 122
Sayfa 123
Sayfa 124
Sayfa 125
Sayfa 126
Sayfa 127
Sayfa 128
Sayfa 129
Sayfa 130
Sayfa 131
Sayfa 132
Sayfa 133
Sayfa 134
Sayfa 135
Sayfa 136
Sayfa 137
Sayfa 138
Sayfa 139
Sayfa 140
Sayfa 141
Sayfa 142
Sayfa 143
Sayfa 144
Sayfa 145
Sayfa 146
Sayfa 147
Sayfa 148
Sayfa 149
Sayfa 150
Sayfa 151
Sayfa 152
Sayfa 153
Sayfa 154
Sayfa 155
Sayfa 156
Sayfa 157
Sayfa 158
Sayfa 159
Sayfa 160
Sayfa 161
Sayfa 162
Sayfa 163
Sayfa 164
Sayfa 165
Sayfa 166
Sayfa 167
Sayfa 168
Sayfa 169
Sayfa 170
Sayfa 171
Sayfa 172
Sayfa 173

8. Sınıf Din Kültürü Özgün Matbaa Yayınları Ders Kitabı Cevapları okuma metinlerinin çözümlemesini sağlayacak etkinlikleri içermektedir. Bu etkinliklerin temel amacı öğrencilerde kazanımların pekiştirilmesini sağlamaktır. Ekinlikler renkli görsellerle desteklenmiş, öğrencilerin görsel okumalarını geliştirecek şekilde tasarlanmış, başında öğrencilerin etkinleri nasıl yapacaklarıyla ilgili yönergeler bulunmaktadır.

8. Sınıf Din Kültürü Özgün Matbaa Yayınları Ders Kitabı Cevapları ödevini kopyala-yapıştır şeklinde yapmak size bir fayda sağlamaz. Cevapları buradan birebir yapmanız sizin faydanıza olmayacak bilakis sizi tembelleştirecektir. Bu da istediğimiz bir geri dönüt değildir. Bu nedenle uyarılarımızı dikkate alınız. ödev yapmak hayatta ne işimize yarar diye düşünmeyin. Bir kere, ileride çok işimize yarayacak “araştırma becerisi” kazanmanızı sağlar, okul sonrası hayatta bize en fazla katkısı olacak faydası da budur. Ayrıca, ödev yaparken zar zor öğrendiğiniz şeyleri kolay kolay unutmazsınız ve sınavlarda bunun ödülünü alırsınız.

8. Sınıf Din Kültürü Özgün Matbaa Yayınları Ders Kitabı Cevapları

Her şeyden önce ilköğretim seviyesinde din ve ahlâk bilgisi öğretimi yapacak öğretmenin ahlâkî değerlerimizi benimsetmeye çalışırken öğrencilerin içinde yaşadıkları aile ve çevrenin ekonomik, kültürel, sosyal, ahlâkî ve dinî yapısını mutlaka dikkate almalı. Öğretmen bir durum tespiti ve değerlendirmesi yaparak, öğrenciler nelere karşı ilgi duyuyorlar, nelere ilgisizler, toplumun değer yargıları nelerdir ve öğrencilere nasıl ve ne oranda yansımıştır, türünden soruların cevaplarını bilmeli. 8. Sınıf Din Kültürü Özgün Matbaa Yayınları Ders Kitabı Cevapları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder