8. Sınıf Din Kültürü Özgün Matbaa Yayınları Ders Kitabı Cevapları Sonuç Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersinin genel amacı olan inançlı, bilgili ve iyi ahlaklı insan yetiştirme hedefi, dün olduğu gibi bugün de gözetilmektedir. Fakat, aynı olmayan bir şey vardır ki o da, bu niteliklere nsanın nasıl yetiştirileceğidir. Çok eskiden kalma öğretim yöntem ve teknikleriyle (ezbere dayalı), günümüzün değişen ve gelişen şartlarında yetişmiş, okuyan, düşünen ve sorgulayan gençlere her istediğimiz bilgiyi
kolaylıkla öğretmek, en önemlisi ise benimsetrnek mümkün gözükmemektedir. 8. Sınıf Din Kültürü Özgün Matbaa Yayınları Ders Kitabı Cevapları
8. Sınıf Din Kültürü Özgün Matbaa Yayınları Ders Kitabı Cevapları Artık gençler, araştırıp, sorguladıktan sonra, doğruluğuna karar verdikleri bilgileri öğrenmek istemektedirler. Hele hele öğrenmek zorunda bırakıldıkları bilgileri, özgürlüklerinin kısıtlandığı gerekçesiyle, gizli veya açık, çoğu zaman reddetmektedirler. Bu nedenlerden dolayı, günümüz eğitim anlayışında, zihinsel öğretim süreçleri önem kazanmıştır. Öğrencinin zeka, düşünme, karşılaştırma ve genellerne yapma, problem çözme gibi yeteneklerini geliştirerek, bilgileri bu yetenekler vasıtasıyle öğretmek, eğitimin genel amaçları arasında yerini almıştır. Aynı amaçlar, Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersi için de geçerlidir.
kolaylıkla öğretmek, en önemlisi ise benimsetrnek mümkün gözükmemektedir. 8. Sınıf Din Kültürü Özgün Matbaa Yayınları Ders Kitabı Cevapları
8. Sınıf Din Kültürü Özgün Matbaa Yayınları Ders Kitabı Cevapları Artık gençler, araştırıp, sorguladıktan sonra, doğruluğuna karar verdikleri bilgileri öğrenmek istemektedirler. Hele hele öğrenmek zorunda bırakıldıkları bilgileri, özgürlüklerinin kısıtlandığı gerekçesiyle, gizli veya açık, çoğu zaman reddetmektedirler. Bu nedenlerden dolayı, günümüz eğitim anlayışında, zihinsel öğretim süreçleri önem kazanmıştır. Öğrencinin zeka, düşünme, karşılaştırma ve genellerne yapma, problem çözme gibi yeteneklerini geliştirerek, bilgileri bu yetenekler vasıtasıyle öğretmek, eğitimin genel amaçları arasında yerini almıştır. Aynı amaçlar, Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersi için de geçerlidir.
8. Sınıf Din Kültürü Özgün Matbaa Yayınları Ders Kitabı Cevapları
8. Sınıf Din Kültürü Özgün Matbaa Yayınları Ders Kitabı Cevapları Din Kültürü ve AhHik Bilgisi dersinde de, öğretim konusu yapılan bilgiler, öğrencilere zihinsel bir süreç yaşatılarak öğretilmeye çalışılmalıdır. Bu yapıldığı takdirde, dersin. genel amaçlarına ulaşmak daha da kolaylaşacak, öğrenciler, bilinçli bir inanca sahip olacaklardır. Bilmedikleri dilli konuları, nasıl öğreneceklerini öğrenen öğrenciler, günlük hayatlarında karşılaştıkları dinı içerikli problemleri, daha kolay çözebileceklerdir.
Sayfa 101 Sayfa 102 Sayfa 103 Sayfa 104 Sayfa 105 Sayfa 106 Sayfa 107 Sayfa 108 Sayfa 109 Sayfa 110 Sayfa 111 Sayfa 112 Sayfa 113 Sayfa 114 Sayfa 115 Sayfa 116 Sayfa 117 Sayfa 118 Sayfa 119 Sayfa 120 Sayfa 121 Sayfa 122 Sayfa 123 Sayfa 124 Sayfa 125 Sayfa 126 Sayfa 127 Sayfa 128 Sayfa 129 Sayfa 130 Sayfa 131 Sayfa 132 | Sayfa 133 Sayfa 134 Sayfa 135 Sayfa 136 Sayfa 137 Sayfa 138 Sayfa 139 Sayfa 140 Sayfa 141 Sayfa 142 Sayfa 143 Sayfa 144 Sayfa 145 Sayfa 146 Sayfa 147 Sayfa 148 Sayfa 149 Sayfa 150 Sayfa 151 Sayfa 152 Sayfa 153 Sayfa 154 Sayfa 155 Sayfa 156 Sayfa 157 Sayfa 158 Sayfa 159 Sayfa 160 Sayfa 161 Sayfa 162 Sayfa 163 Sayfa 164 Sayfa 165 Sayfa 166 Sayfa 167 Sayfa 168 Sayfa 169 Sayfa 170 Sayfa 171 Sayfa 172 Sayfa 173 |
8. Sınıf Din Kültürü Özgün Matbaa Yayınları Ders Kitabı Cevapları okuma metinlerinin çözümlemesini sağlayacak etkinlikleri içermektedir. Bu etkinliklerin temel amacı öğrencilerde kazanımların pekiştirilmesini sağlamaktır. Ekinlikler renkli görsellerle desteklenmiş, öğrencilerin görsel okumalarını geliştirecek şekilde tasarlanmış, başında öğrencilerin etkinleri nasıl yapacaklarıyla ilgili yönergeler bulunmaktadır.
8. Sınıf Din Kültürü Özgün Matbaa Yayınları Ders Kitabı Cevapları ödevini kopyala-yapıştır şeklinde yapmak size bir fayda sağlamaz. Cevapları buradan birebir yapmanız sizin faydanıza olmayacak bilakis sizi tembelleştirecektir. Bu da istediğimiz bir geri dönüt değildir. Bu nedenle uyarılarımızı dikkate alınız. ödev yapmak hayatta ne işimize yarar diye düşünmeyin. Bir kere, ileride çok işimize yarayacak “araştırma becerisi” kazanmanızı sağlar, okul sonrası hayatta bize en fazla katkısı olacak faydası da budur. Ayrıca, ödev yaparken zar zor öğrendiğiniz şeyleri kolay kolay unutmazsınız ve sınavlarda bunun ödülünü alırsınız.
Her şeyden önce ilköğretim seviyesinde din ve ahlâk bilgisi öğretimi yapacak öğretmenin ahlâkî değerlerimizi benimsetmeye çalışırken öğrencilerin içinde yaşadıkları aile ve çevrenin ekonomik, kültürel, sosyal, ahlâkî ve dinî yapısını mutlaka dikkate almalı. Öğretmen bir durum tespiti ve değerlendirmesi yaparak, öğrenciler nelere karşı ilgi duyuyorlar, nelere ilgisizler, toplumun değer yargıları nelerdir ve öğrencilere nasıl ve ne oranda yansımıştır, türünden soruların cevaplarını bilmeli. 8. Sınıf Din Kültürü Özgün Matbaa Yayınları Ders Kitabı Cevapları
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder